Menu

Santiago cathedral clock

M. Miranda (bosquexos)

M. Miranda (bosquexos)

Manuel Miranda é un dos tallistas e imaxineiros composteláns máis sobranceiros de principios do século XX. Alumno e compañeiro de Francisco Asorey e, á vez, un dos profesores de Cástor Lata Montoiro, o seu labor desenvolveuse no terreo da imaxinería relixiosa; nese momento histórico as imaxes dese tipo eran as de maior demanda, e a elas dedicou o seu labor escultórico.

Xerusalén

Xerusalén

A Terra Santa por antonomasia é Xerusalén, lugar de referencia para a cristiandade, que se converte en símbolo como consecuencia da viaxe realizada pola que pasará á historia como santa Helena, nai de Constantino I. Ambos os dous abrazarán o cristianismo, que se...

Santiago

Santiago

Este ámbito amosa un peregrino xacobeo exento, unha talla de peregrino de vulto redondo das que non é habitual atopar referencias e que porta como insignias 2 vieiras no chapeu e 3 na súa capa-esclavina.O número 3 significa trindade e perfección; así, no tombo B da...

Porcelana e cristal

Porcelana e cristal

Dentro das artes decorativo-suntuarias, dous materiais xorden como novidade en Occidente nos séculos XVII-XVIII: o vidro con alto contido en chumbo, que tomará prestado o nome de “cristal”, e a porcelana.O secreto da porcelana, coñecida en Oriente e cobizada e...

Acibeche

Acibeche

O "gagates" da Antigüidade clásica grega (polo seu achado no río Gagas) é en Santiago de Compostela, baixo o nome xa clásico de acibeche ―derivado do árabe―, un dos materiais indisolublemente unidos á peregrinación xacobea e mais á cidade de Santiago. Historicamente,...

Marfil Arte civil oriental

Marfil Arte civil oriental

De Oriente chegan a Occidente dúas manifestacións artísticas: por unha banda, da India; por outra, da China, especialmente de Cantón.Cantón convértese, sobre todo a partir do século XVII, no porto comercial por excelencia con Occidente a través das compañías chamadas...

Roma

Roma

Agnus Dei Desde os tempos de Amalarius, ano 820, en adiante atopamos o uso frecuente do agnus Dei, que se elaboraba coa parte non consumida do cirio pascual vaticano do ano anterior ―o que contemplamos nesta exposición é unha reliquia vaticana en cera virxe do papa...

Escultura

Escultura

Neste ámbito móstrase unha miscelánea de tallas de diferentes procedencias e épocas. No centro, contemplamos unha maxestade románica do século XII, que ten a súa orixe nas tallas bizantinas. Trátase dunha imaxe de Cristo que gañou difusión en Italia nos séculos X e...

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas que podrás aceptar o no cuando accedas a ellos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos.
Privacidad